Saan pitkän odottelun jälkeen myyjältä viestin, jossa asia selkeytyy vasta tiukan reklamaatioviestin ja käsirahan maksamisen pidättämisen jälkeen.
Reklamaatio:
"Moi,
On taas kulunut 3 viikkoa siitä, kun soitin sinulle ja lupasit ilmoittaa minulle asiasta vielä saman päivän aikana. Olen ollut hyvin kärsivällinen ja rauhallinen, mutta nyt kärsivällisyyteni alkaa loppumaan tämän asian suhteen. Pitääkö minun alkaa vaatimaan kauppojen purkamista, että tähän saadaan nyt selvyys?!
Niin kuin sanoin sinulle, kyse ei ole isosta asiasta. Mutta eniten minua ottaa päähän se, että vaikka olen lähettänyt viestiä ja soittanut sinulle useampaan kertaan vuoden vaihteesta lähtien, niin et vaivaudu selvittämään ja hoitamaan asiaa kuntoon. Reklamoin käsirahan suuruudesta välittömästi sinua, kuin sain siitä laskun. Kertaakaan et ole ottanut minuun yhteyttä, vaikka niin olet luvannut. Minulla oli kauppoja tehdessä aivan eri käsitys käsirahan suuruudesta, kuin mitä teiltä laskutettiin, minkä olen myös perustellut sinulle, etkä ole kiistänyt väittämiäni. Odottelen myös edelleen lisävarusteiden hintoja, mitkä lupasit ilmoittaa minulle.
Olet myös tietoinen siitä, että tulen vaihtamaan veneen 1-2 vuoden sisällä suurempaan Bavariaan. Käsität varmaan sen, että ko. kauppaa tuskin tullaan tekemään meidän välillä, mikäli tästä asiasta jää minulle paha maku suuhun.
Haluan että tämä asia hoidetaan alta pois nyt. Annan sinulle aikaa ensi viikon loppuun saakka (6.3.2012). Mikäli sinusta ei kuulu ja asiaa ei saada hoidettua kuntoon siihen mennessä, niin vaadin kaupan purkua ja teen ilmoituksen kuluttavalituslautakuntaan.
- Jussi"
Vastaus:
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.